Armanrent

وبلاگ اجاره خودرو آرمان رنت

اجاره خودرو ون در تهران

اجاره خودرو ون در تهران

قبل از اینکه درباره اجاره خودرو ون در تهران صحبت کنیم و مسائل مربوط به آن را بررسی کنیم باید مواردی را خدمت شما عرض کنیم . ون نیز جزء وسایل نقلیه عمومی به حساب می آید. این گونه از ماشین ها دارای ظرفیتی بین 10 الی15 نفر هستند. و شکلی شبیه به اتوبوس دارند. اما در ابعاد کوچکتر این گونه از وسایل نقلیه بیشتر برای سفر های دسته جمعی خانوادگی کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین ون ها به خاطر ظاهر جمع و جور تر و سرعت خوبی که دارند معمولا در سفر های درون شهری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. ناگفته نماند که در تهران نیز بیشتر افرادی که قصد داران سفر های درون شهری و برون شهری گروهی به صورت دوستانه بروند از ون استفاده می کنند. زیرا به مراتب رانندگی با آن از سایر وسایل نقلیه راحت تر است. اجاره ون نیز از قدیم الایام مرسوم بوده است و معمولا بیشتر در شهر های بزرگی مانند اصفهان و تهران صورت می گیرد. امروز قصد صحبت در مورد اجاره خودرو ون در تهران را داریم اگر شما نیز می خواهید در این مورد اطلاعات به دست آورید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ون تهران min

مزایای اجاره خودرو ون در تهران

امنیت بالا

یکی از مسائل و ویژگی های مهم اجاره خودرو ون در تهران ، امنیت آن میباشد .یکی از مهم ترین مورد هایی که در هر سفری باید به آن توجه ویژه ای شود. امنیت وسیله نقلیه مورد نظر است. قابل توجه است بدانید که ماشین های ون و تمامی صندلی های آن بیمه شده اند و تمامی مراکزی که این وسایل نقلیه را اجاره می دهند. برای راندن آن از بهترین و ماهر ترین رانندگان استفاده می کنند. همچنین خودرو های ون به خاطر امنیت خوبی که دارند امروزه نیز در کشور های اروپایی مورد استفاده قرار می گیرند بیشتر افراد برای سفر های برون شهری و درون شهری خود از آنها استفاده می کنند.

قیمت مناسب

یکی دیگر از مسائل و ویژگی های مهم اجاره خودرو ون در تهران ، قیمت اجاره آن میباشد . بهتر است بدانید که اگر یک گروه حداقل 15 نفره قصد سفر داشته باشد حداقل باید 3 تا ماشین تهیه کند که باتوجه به اجاره ماشین ها امروزه و قیمت بنزین مجبور به پرداخت هزینه بسیار زیادی می شوند. اما همین افراد با همین تعداد جمعین اگر تنها یک ون را اجاره کنند به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانند به سفر خود بپردازند. و از کنار هم بودن در طول سفر خود به بهترین نحوه ممکن لذت ببرند.

جمع بودن همه افراد

اینکه در سفر های درون شهری و یا حتی برون شهری تمام اعضا در یک خودرو باشند از مزایای اجاره خودرو ون در تهران میباشد. همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم اگر بخواهید از سفر خود لذت ببرید بهتر است که همه افراد گروه در کنار هم باشید تا هر 5 نفر در یک ماشین زیرا در این صورت در طول مسیر هیچ لذت نمی برید زیرا با دیگر افراد گروه تا مصد تعاملی ندارید. اما بات اجاره ون به راحتی می توان تمامی افراد گروه را در یک مکان جمع کرد تا همه افراد بتوانند نهایت استفاده را از وقت و موقعیت خود بکنند. بیشتر افراد معمولا سفر های دست جمعی را به خاطر فضای شاد و بسیار لذت بخش آن در طول مسیر انتخاب می کنند.

اجاره ون تویوتا هایس در تهران

داشتن یک راهنما

اگر شما اجاره خودرو ون در تهران را به همراه راننده انتخاب کنید. می توانید یک راهنمای خوب و باتجربه را که آشنایی کاملی نیز با شهر و تمامی مکان های دیدنی و تفریحی آن دارد به همراه داشته باشید.

زیرا معمولا رانندگان آشنایی کاملی با شهر دارند و می توانند شما را از زیبا ترین وکوتاه ترین مسیر ها ببرند به همین خاطر شما می توانید به خوبی وقت خود را برنامه ریزی کنید تا در فرصتی که دارید به خوبی به همه مکان ها سفر کنید و نهایت لذت را ببرید. همچنین اگر راننده داشته باشید دیگر وقت خود را به خاطر پیدا کردن جای پارک و پارک کردن ماشین هدر نمی دهید.

هزینه اجاره خودرو ون در تهران

اجاره خودرو ون در تهران معمولا به دو صورت ساعتی و کیلومتری صورت می گیرد. اگر می خواهید اجاره ون در داخل شهر تهران داشته باشید معمولا اجاره به صورت ساعتی است و حداقل زمان کرایه کردن آن 10 ساعت است. اما اگر قصد اجاره ون برای سفر های خارج از شهر را داشته باشید باید اجاره آن را به صورت کیلومتری حساب کنید.

اجاره انواع اتومبیل ون در تهران

اجاره خودرو ون هیوندای

ون h350 min

ون های هیوندا  به ون های خوش امکاناتی معروف هستند . ون های هیوندای دارای ظرفیتی حداقل17 نفره هستند. اگر قصد سفر هایی با مسافت زیاد  و هزینه مناسب دارید ون هیوندا هر دوی این امکان را همزمان داراست  .

 

اجاره خودرو ون در تهران مدل وانا

ون های وانا یکی از بهترین و جدیدترین مدل های ماشین ون می باشند که شباهت زیادی به ماشین های لوکس چینی دارند. توجه داشته باشید که  این گونه از ون ها دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند و بدنه آن ها معمولا از جنس بسیار مقاومی ساخته شده است.

ون های وانا ساخت داخل هستند به همین خاطر با توجه به امکاناتی که دارند قیمت بسیار خوبی برای اجاره دارند به همین خاطر بیشتر افرادی که قصد سفر راحت و کم هزینه را دارند اجاره اینگونه از ون ها جزء اولویت آن ها است.

اجاره خودرو ون در تهران جهت مسافرت

یکی از بهترین مدل های ون که امروزه در بازار موجود می باشد ون های مسافرتی یا کمپر می باشند که دارای طرفداران بسیاری می باشند.

این گونه از ون ها با شیوع ویروس کرونا طرفداران بسیار زیادی را پیدا کردند.

اجاره خودرو ون در تهران کولر دار

یکی از نکاتی که بیشتر افراد در سفر های تابستانه خود به آن توجه می کنند. داشتن سیستم سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه ای است که اجاره می کنند. در این خصوص بهتر است بدانید که بیشتر دل های ون دارای این گونه از سیستم ها می باشند و برای سفر با آن ها دیگر نباید نگران این موضوع باشید.

اجاره خودرو ون در تهران مدل HILUX

ون های لوکسی که دارای امکانات مبله هستند معمولا در ایران خیلی کم  هستند به همین خاطر اجاره آن ها خیلی سخت است. اما ون های لوکسی که در ایران میتوانید اجاره کنید ون های از خانواده هیوندا و تویوتا هستند که بسیار از ون های معمولی بهتر و شکیل تر هستند. همچنین این گونه از ون ها دارای امکانات رفاهی بسیاری از جمله سیستم صوتی، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. اجاره ون های لوکس در تهران کمی گرانتر از سایر انواع ون ها می باشد اما به خاطر امکانات بسیار خوبی که دارند آن ها انتخاب بسیار خوبی هستند.

مارا در اینستاگرام دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات

اجاره خودرو - آرمان رنت

سوالات متداول اجاره خودرو

با واریز بیعانه به شماره حساب شرکت کمتر از ۲ ساعت خودرو را درب منزل خود تحویل بگیرید. در زمان تعطیلات حداقل ۷۲ ساعت قبل خودرو باید رزرو شود.

ما نیاز به مدرکی برای احراز محل شغل و یا محل سکونت شما داریم + دریافت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی ( دیپوزیت ) + کپی از گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی

بله. تیم پشتیبانی آرمان رنت، در هر 7 روز هفته، به صور 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما می باشند. 

با واریز بیعانه به شماره حساب شرکت کمتر از ۲ ساعت خودرو را درب منزل خود تحویل بگیرید. در زمان تعطیلات حداقل ۷۲ ساعت قبل خودرو باید رزرو شود.

ما نیاز به مدرکی برای احراز محل شغل و یا محل سکونت شما داریم + دریافت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی ( دیپوزیت ) + کپی از گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی

بله. تیم پشتیبانی آرمان رنت، در هر 7 روز هفته، به صور 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما می باشند.