Armanrent

وبلاگ اجاره خودرو آرمان رنت

اجاره اتوبوس در تهران

اجاره اتوبوس در تهران

اتوبوس ها یکی از مهمترین وسایل نقلیه عمومی می باشند که دارای اهمیت بسیاری می باشنداز این جهت اجاره اتوبوس در تهران نیز بسیار مورد توجه میباشد.

این گونه از وسایل نقلیه به دلیل این که می توانند حجم بالایی از افراد را همزمان حمل کنند همیشه مورد توجه افراد بوده اند. برای مثال برای اردوها و مسافرت های دسته جمعی یکی از بهترین گزینه ها می باشند. اما از آنجایی که این وسایل نقلیه دارای قیمت زیادی می باشند. هر کسی نمی تواند آنها را خریداری کند به همین دلیل بیشتر افراد سعی می کنند که آن هارا اجاره کنند. امروزه اجاره اتوبوس در تهران و تمام شهر های ایران مرسوم می باشد و بسیاری از افراد این کار را می کنند.اگر شما نیز می خواهید با اجاره اتوبوس در تهران بیشتر آشنا شوید و اطلاعات بیشتری را به دست آورید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

جهت اجاره اتوبوس VIP کلیک نمایید

مزایای اجاره اتوبوس در تهران با راننده

1. هزینه سرویس در هر مورد به صورت جداگانه محاسبه می شود – طول مسیر، زمان استفاده و پاداش برای خدمه در نظر گرفته می شود. با این حال، برای هر مسافر،

قیمت همیشه کمتر از کرایه ماشین یا استفاده از تاکسی خواهد بود. علاوه بر این، سطح راحتی به طور غیر قابل مقایسه ای بالاتر از ماشین ها یا مینی بوس ها خواهد بود.

2. قبل از ورود به جاده، وضعیت فنی اتوبوس بررسی می شود، آن را رانندگان درجه یک هدایت می کنند که توسط پزشک اجازه رانندگی در تهران و دیگر شهرها را دارند.

به این ترتیب ایمنی تضمین می شود. دستگاه به طور کامل ذخیره شده و آماده برای کار طولانی مدت خارج از پایه است. می توانید با تلفن اتوبوس سفارش دهید.

3. اجاره اتوبوس توریستی در تهران بسیار رایج است. صندلی های نرم و بلند راحت، سیستم های چند رسانه ای، تهویه مطبوع، کمد خشک، محفظه چمدان بزرگ و غیره

– همه اینها در دسترس است. در صورت تمایل می توان سوار اتوبوس دو طبقه با پنجره های پانوراما و میکروفون شد.

 

اجاره اتوبوس در تهران
اجاره اتوبوس در تهران

اجاره اتوبوس در تهران برای کارکنان شرکت

اجاره اتوبوس در تهران بصورت شرکتی طی سال های اخیر بسیار محبوب شده است. این سرویس امروزه نه تنها برای سفرهای یکباره به طبیعت، جلسات و سایر رویدادهای تجاری، بلکه گاهی اوقات برای فعالیت های روزانه شرکت استفاده می شود. واقعیت این است که هر موسسه در مسیرهای حمل و نقل عمومی قرار ندارد. همچنین استخدام اتوبوس گشت کارمندی مشکلات ورود کارمندان به محل کار را برطرف میکند.اجاره اتوبوس در تهران برای شرکت هایی مناسب است که کار را در چندین شیفت سازماندهی می کنند یا از روش چرخشی استفاده می کنند.

تیم متحدتر و وقت شناس تر می شود و هیچ فایده ای برای خروج زودهنگام از محل کار ندارد. تحویل شرکتی به ابزار مهمی برای حفظ نیروی کار ارزشمند تبدیل شده است و در این صورت هزینه های حمل و نقل همیشه توجیه می شود.

شما میتوانید جهت اجاره اتوبوس در تهران برای شرکت و یا کارخانه خود با آرمان رنت تماس بگیرید .

شرایط عمومی برای اجاره اتوبوس در تهران و شهرهای دیگر

شرایط اجاره اتوبوس در تهران هیچ تفاوتی با اجاره هر وسیله نقلیه دیگری ندارد. روابط حقوقی بین موجر و مستاجر تابع قانون مدنی کشور است.

برای به دست آوردن حمل و نقل برای استفاده موقت، باید:

1. مدارک مورد نیاز برای اجاره اتوبوس را جمع آوری کنید.
2. به دفتر توزیع مراجعه کنید و مدل و اتوبوس را انتخاب کنید.
3. امضای قرارداد.
4. اتوبوس را پس از پرداخت تحویل بگیرید.

اتوبوس باید با بارنامه کامل، بیمه مسافر تمامی ایمنی کار وارد جاده شود. اگر دومی به صورت الکترونیکی باشد، داشتن کارت راننده الزامی است.

جزئیات را می توان از قبل از طریق تلفن یا در وب سایت شرکت اتوبوسرانی مورد نظر یافت.

قرارداد اجاره اتوبوس با راننده باید شامل موارد زیر باشد:

1. داده های طرفین معامله.
2. اطلاعات در مورد اتوبوس: تعداد آن، تعداد صندلی ها و شرایط راحتی را ذکر کنید.
3. دوره و نحوه کار دستگاه.
4. مبلغ و روش پرداخت
5. حقوق و مسئولیت های طرفین.
6. محدودیت ها و شرایط بازگشت و فسخ زودهنگام اجاره.
7. تاریخ شروع و پایان قرارداد.
8. آدرس حقوقی، مشخصات بانکی و امضای طرفین قرارداد.

کرایه اتوبوس بدون راننده

گاهی لازم است اتوبوس بدون راننده کرایه کنید. این در صورتی امکان پذیر است که شما متخصصان، پایگاه فنی و توانایی صدور اسناد سفر خود را داشته باشید.

به عنوان یک قاعده، اپراتورها از این سرویس استفاده می کنند. اغلب، مینی‌بوس‌ها و رانندگان تاکسی، ماشینی را از افراد خصوصی کرایه می‌کنند،

که گاهی اوقات با حق بازپرداخت وجه بعداً. قانون این کار را منع نمی کند. با این حال، اگر اتوبوسی را بدون خدمه کرایه کنید، باید سوخت گیری کنید، ماشین را نگهداری کنید، بیمه کنید و به راننده پول بدهید.

توصیه ما به شما این است که اجاره اتوبوس در تهران را تنها با راننده درخواست نمایید .

 

اپراتور اتوبوس چیست؟

طبق تعریف، اصطلاح اپراتور اتوبوس، شرکت حمل و نقل جاده ای را مشخص می کند که برای حمل و نقل مسافران در یک اتوبوس در نظر گرفته شده است.

اپراتور اتوبوس همچنین می تواند هم اپراتور و هم راننده وسیله نقلیه را تعیین کند. خدمات حمل و نقل جاده ای گاه به گاه برای مسافران با توجه به حمل و نقل گروه های متشکل از حداقل دو نفر،

مانند افراد تشکیل دهنده گروه های یک کمپ تعطیلات یا بازدید توریستی، آزادسازی شده است، از گرفتن هرگونه مجوز معاف است. رزرو قبلی ضروری است و باید با بلیط جمعی توجیه شود.

لازم به ذکر است که تنها شرکت هایی مجاز به ارائه این خدمات هستند که از ثبت نام در ثبت نام بخشدار منطقه بهره مند شده اند. این ثبت نام بر اساس سلامت حرفه ای و مالی مدیر انجام می شود.

بنابراین یک متخصص حمل و نقل جاده ای مسافری گاه به گاه باید تمام این شرایط را داشته باشد و گواهینامه صلاحیت حرفه ای داشته باشد. علاوه بر این، قوانین دیگری اعمال می شود.

وی مجاز است از بزرگراه های با محدودیت سرعت 90 کیلومتر در ساعت در بزرگراه، جاده های دارای ترافیک سنگین، یک طرفه و خارج از مناطق مسکونی استفاده کند. در مورد اتوبوس،

جابجایی مسافران ایستاده با حداکثر سرعت 70 کیلومتر در ساعت مجاز است. همچنین مقرر است که مسافران در اتوبوس باید بنشینند

و استفاده از بستن کمربند ایمنی هنگام حمل و نقل موثر است. پیکربندی یک اتوبوس با اتوبوس دیگر متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات

اجاره خودرو - آرمان رنت

سوالات متداول اجاره خودرو

با واریز بیعانه به شماره حساب شرکت کمتر از ۲ ساعت خودرو را درب منزل خود تحویل بگیرید. در زمان تعطیلات حداقل ۷۲ ساعت قبل خودرو باید رزرو شود.

ما نیاز به مدرکی برای احراز محل شغل و یا محل سکونت شما داریم + دریافت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی ( دیپوزیت ) + کپی از گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی

بله. تیم پشتیبانی آرمان رنت، در هر 7 روز هفته، به صور 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما می باشند. 

با واریز بیعانه به شماره حساب شرکت کمتر از ۲ ساعت خودرو را درب منزل خود تحویل بگیرید. در زمان تعطیلات حداقل ۷۲ ساعت قبل خودرو باید رزرو شود.

ما نیاز به مدرکی برای احراز محل شغل و یا محل سکونت شما داریم + دریافت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی ( دیپوزیت ) + کپی از گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی

بله. تیم پشتیبانی آرمان رنت، در هر 7 روز هفته، به صور 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما می باشند.