Armanrent

وبلاگ اجاره خودرو آرمان رنت

اجاره خودرو با راننده در تهران

اجاره خودرو با راننده در تهران

اجاره خودرو با راننده در تهران از خدماتی به شمار می رود که می تواند تجربه ی متفاوتی را برای شما رقم بزند. تصور کنید یک مهمان بسیار ویژه ی رده بالا در راه دارید و یا قرار است به یک جلسه ی کاری فوق العاده مهم بروید. در چنین شرایطی تشریفات و آداب جابجایی از مهم ترین مواردیست که همواره حائز اهمیت است.

اتومبیل های گران قیمت و لوکس همیشه جذاب و رسمی به نظر می رسند و طرفداران بسیار زیادی هم دارند. اما خرید و یا دسترسی به آنها شاید برای همه امکانپذیر نباشد. با توجه به ضرورت های موجود و نیازهای جامعه در حال حاضر شاهد ارائه ی خدماتی تحت عنوان اجاره خودرو با راننده در تهران هستیم. گزینه ای ایده آل و مناسب برای افراد و شرکت هایی که دسترسی به چنین خودرو هایی را ندارند و خواهان آن هستند که آداب میزبانی را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده در تهران

شرایط اجاره ماشین با راننده در تهران

برای اجاره خودرو با راننده در تهران یا اصطلاحا رنت خودرو کافیست که ابتدا مجموعه ای مطمئن و صاحب نام را انتخاب کنید . در حال حاضر مجموعه های زیادی در این حوزه مشغول فعالیت هستند و خدمات مختلفی را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند.

یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین مجموعه ها در این زمینه شرکت آرمان رنت است که خدمات متمایزی در زمینه ی اجاره ی خودرو و تشریفات ارائه می دهد.

با مراجعه به سایت اینترنتی مجموعه لیست کاملی از خودرو های مختلف برای شما نمایش داده می شود. برای انتخاب مدل خودرو بایستی به شرایط موجود توجه داشته باشید.

برای مثال خودرویی که برای عروسی اجاره می کنید، قطعا با خودرویی که برای تشریفات مهمان  و یا ترنسفر فرودگاهی استفاده می کنید متفاوت خواهد بود. ضمن اینکه مبلغ اجاره ی هر خودرو با توجه به مدل آن متغیر است.

پس از انتخاب ماشین مورد نظر خود می توانید با کارشناسان ما هماهنگی های لازم را به عمل آورده و آدرس، روز و ساعت حضور راننده را مشخص کنید. برای رفاه حال بیشتر شما مشتریان عزیز تمامی این مراحل از طریق سایت و به صورت آنلاین امکانپذیر می باشد.

در نهایت همه چیز مهیاست تا مفهومی جدید از تشریفات و لوکس بودن برای شما رقم بخورد.

به طور کلی اجاره خودرو با راننده در تهران عمدتا به منظور موارد زیر صورت می پذیرد:

ترنسفر فرودگاهی

مجالس عروسی، تشریفات، مراسم خاص و جشن ها

جلسه های کاری مهم

اسکورت تشریفاتی برای مقامات و مهمانان خاص

اجاره در اختیار برای سفر های درون شهری

اجاره برای ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی

برای مشاهده خودروهای اجاره ای کلیک نمایید!

مدت زمان اجاره اتومبیل با راننده در تهران 

شما بایستی مدت زمانی که خودرو را اجاره می کنید در ابتدای امر مشخص نمایید. در حالت کلی استاندارد این مدت زمان 10 ساعته است. یعنی یک خودرو با راننده ی آن برای مدت زمان 10 ساعت در اختیار شما قرار می گیرد. در واقع مبلغی هم که برای خودرو در نظر گرفته شده، برای همین 10 ساعت خواهد بود. در صورتی که مدت زمان بیشتری به خودرو احتیاج دارید بایستی در قرارداد ذکر کرده و طبیعتا مبلغ بیشتری نیز برای آن پرداخت نمایید. همچنین در صورتی که خودرو و راننده ی آن به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار می گیرد، هزینه های غذا و اقامت راننده بر عهده ی شما قرار دارد.

توجه داشته باشید که در صورتی که مدت زمان استفاده ی شما از خودرو کمتر از 10 ساعت باشد پرداخت کامل وجه الزامیست. در صورتی که سفرهای برون شهری پیش رو داشته باشید مبلغ آن بر حسب کیلومتر و به صورت روزانه لحاظ می گردد.

اجاره خودرو با راننده در تهران برای ترنسفر فرودگاهی

امکان اجاره خودرو با راننده در تهران برای ترنسفر های فرودگاهی امکانپذیرمی باشد و برای مهمانان ویژه و رده بالای شما یکی از بهترین گزینه هاست. چنین خودروهای فاقد آرم خاصی هستند و با توجه به اینکه انتخاب مدل با شماست دایره ی وسیعی از انتخاب ها پیش روی شما قرار دارد که می توانید سنگ تمام بگذارید. فقط توجه داشته باشید که برای مواقعی که تعداد چمدان ها زیاد است بهتر است از ون های تشریفاتی مجموعه استفاده کنید.

اجاره خودرو با راننده در تهران برای عروسی

مراسم عروسی یکی از هیجان انگیز ترین و مهم ترین اتفاقاتیست که افراد در زندگی خود تجربه می کنند. همه ی ما آرزو داریم که این شب رویایی به بهترین شکل ممکن سپری شود. به همین دلیل در صدد هستیم که مجموعه ای از بهترین ها و لوکس ترین ها را انتخاب کنیم. اجاره خودرو با راننده در تهران برای چنین روزی می تواند یکی از فوق العاده ترین ایده ها باشد. چرا که بدون کوچکترین نگرانی و استرسی می توانید فقط و فقط به مراسم عروسی خود فکر کنید و باقی آن را به ما بسپارید.

کرایه ماشین با راننده در تهران برای جلسات کاری

تصور کنید یک قرار کاری بسیار مهم و سرنوشت ساز پیش روی شماست. طبیعتا بسیار حائز اهمیت است که چگونه و با چه استایلی در این قرار کاری حضور می یابید. دغدغه و استرس های حضور به موقع در جلسه را نیز بایستی در نظر گرفت. در چنین مواردی اجاره ی یک خودروی لوکس و شیک با راننده می تواند نگاه ها را به سمت شما خیره کند.

نگاهی کوتاه به مزایای کرایه ماشین با راننده در تهران

1- خودرویی که اجاره کرده اید با راننده است و شما قرار نیست با آن رانندگی کنید. بنابراین هیچگونه مسئولیتی متوجه شما نخواهد بود. تمامی مسئولیت ها از قبیل خرابی سرقت خودرو، بیمه، تصادفات و صدمات بدنی بر عهده ی راننده و شرکت قرار دارد. همچنین برای اجاره ی خودرو نیازی به ارائه ی مدارکی نظیر چک ،سفته، و وثیقه از سمت شما نیست. صرفا ارائه ی یک کارت شناسایی معتبر و پرداخت هزینه ی اجاره خودرو کافی می باشد.

2-اجاره خودرو با راننده در تهران برای افرادی که به هر دلیلی گواهینامه ندارند، مناسب ترین گزینه است. در غیر این صورت اجاره ی خودرو بدون راننده و یا رانندگی با خودروی شخصی برای شما امکانپذیر نخواهد بود.

3- از آراستگی و امین بودن راننده ی خودرو مطمئن باشید. چرا که مجموعه ی ما به سلیقه ی شما مشتریان عزیز واقف بوده و برای پوشش رسمی، برخورد و وقت شناسی رانندگان اهمیت بسیار زیادی قائل است. ضمن اینکه شما می توانید از رانندگان جوان مسلط به زبان انگلیسی، فرانسوی و سایر زبان ها برای مهمانان ویژه ی خود استفاده کنید. ما مجرب ترین و حرفه ای ترین راننده ها را برای مجموعه ی خود انتخاب کرده ایم که بتوانند آداب تشریفات را به بهترین شکل ممکن برای شما ارائه دهند.

4- تمامی سرنشینان خودرو از ابتدا تحت پوشش بیمه ی کامل قرار می گیرند.

5- تمامی خودروهای مجموعه از نظر مشخصات فنی معاینه شده اند و در سلامتی کامل قرار دارند.

برای اجاره خودرو با راننده در تهران با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات

اجاره خودرو - آرمان رنت

سوالات متداول اجاره خودرو

با واریز بیعانه به شماره حساب شرکت کمتر از ۲ ساعت خودرو را درب منزل خود تحویل بگیرید. در زمان تعطیلات حداقل ۷۲ ساعت قبل خودرو باید رزرو شود.

ما نیاز به مدرکی برای احراز محل شغل و یا محل سکونت شما داریم + دریافت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی ( دیپوزیت ) + کپی از گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی

بله. تیم پشتیبانی آرمان رنت، در هر 7 روز هفته، به صور 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما می باشند. 

با واریز بیعانه به شماره حساب شرکت کمتر از ۲ ساعت خودرو را درب منزل خود تحویل بگیرید. در زمان تعطیلات حداقل ۷۲ ساعت قبل خودرو باید رزرو شود.

ما نیاز به مدرکی برای احراز محل شغل و یا محل سکونت شما داریم + دریافت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی ( دیپوزیت ) + کپی از گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی

بله. تیم پشتیبانی آرمان رنت، در هر 7 روز هفته، به صور 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما می باشند.