Armanrent

وبلاگ اجاره خودرو آرمان رنت

اجاره خودروی تشریفاتی در تهران

اجاره خودروی تشریفاتی در تهران

اجاره خودروی تشریفاتی در تهران یکی از مقوله های مهمی میباشد که مورد توجه سازمان های دولتی و همچنین موسسه های خصوصی میباشد . خودروی تشریفاتی وسیله نقلیه ای است که توسط دولت برای جابجایی رئیس دولت یا مقامات رسمی مورد استفاده قرار می گیرد، که گاهی اوقات می تواند برای حمل و نقل سایر اعضای دولت یا مقاماتی که از کشورهای دیگر می آیند نیز استفاده شود. برخی از کشورها خودروهای تشریفاتی خود را برای بازدید رسمی به کشورهای دیگر می آورند. یک خودروی تشریفاتی باید از امنیت، قابلیت و تجمل کافی برای انجام وظیفه خود برخوردار باشد.  همچنین بهتر است بدانید که خودرو های تشریفاتی خودرو های هستند که از امنیت و ظرفیت بالایی برخوردار دار هستند علاوه بر جابجایی افراد سیاسی مهم از آن ها در عروسی ها و تولد ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  در تهران نیز از خودروهای تشریفاتی بسیاری استفاده می کنند. اگر مایل به کسب اطلاعات در مورد اجاره خودروی تشریفاتی در تهران هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اجاره خودروی تشریفاتی بنز S500 در تهران

 مزایای اجاره خودروی تشریفاتی در تهران

در ادامه شما را با دیگر مزایای اجاره خودروی تشریفاتی در تهران آشنا میکنیم :

  • این گونه از خودروها دارای امنیت بسیار بالایی هستند زیرا دارای جنس بدنه فوق العاده محکم و شیشه های ضد گلوله هستند.
  • استفاده از این گونه ماشین ها به خاطر ابهت و ظاهر بسیار خوبی که دارند. می تواند به شما این احساس را القا کند که شما بسیار قدرتمند هستید.
  • همچنین اگر شما یک مدیر یا تاجر هستید بهتر است که برای قرار های ملاقات بسیار مهم خود از این گونه خودرو ها استفاده کنید. زیرا خودرو های تشریفاتی علاوه بر امنیت خوبی که دارند داری طاهر بسیار شیک و لوکسی هستند. به همین خاطر می تواند در دیدار اول تاثیر بسیار زیادی بر طرف مقابل شما بگذارد.
  • همچنین امروزه بسیاری از افراد از خود روزهای تشریفاتی برای ماشین عروس استفاده می کنند که همین امر باعث می شود که عروسی آن ها بسیار لاکچری تر و تجملی تر به نظر برسد.
  • امروزه بسیاری از مراکز مهم تجاری برای حمل و نقل افراد و مهمانان مهم خود از خودرو های تشریفاتی استفاده می کنند. برای این مراکز بهتر است که خودروهای تشریفاتی را اجاره کنند. زیرا در طول سال ممکن است تنها ۲الی۳بار از آن استفاده کنند.

از کجا نسبت به اجاره خودروی تشریفاتی در تهران اقدام کنم؟

شرکت اجاره خودرو آرمان رنت یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های اجاره ماشین در تهران میباشد . شما میتوانید برای اجاره خودروی تشریفاتی در تهران و یا هر وسیله نقلیه دیگر به این شرکت مراجعه نمایید و یا در وبسایت رسمی آرمان رنت ثبت سفارش نمایید و یا ماشین مورد نظرتان را رزرو کنید.

همچنین میتوانید برای اجاره خودروی تشریفاتی در تهران با کارشناسان ما تماس گرفته و بهترین گزینه را انتخاب نمایید . در آرمان رنت میتوانید از میان طیف وسیعی از خودروها نسبت به اجاره خودروی تشریفاتی در تهران اقدام نمایید و محدودیتی نداشته باشید .

اجاره خودروی تشریفاتی در تهران تنها با راننده ارائه داده میشود و این برای شما که بعنوان میزبان هستید بسیار مناسب میباشد چراکه تیم رانندگان آرمان رنت از افراد حرفه ای و مجرب تشکیل شده است .

همچنین اجاره خودروی تشریفاتی در تهران برای شرکت های خصوصی که قصد تشریفات دارند بسیار مناسب است و همچنین در آرمان رنت میتوانید از تشریفات ترنسفر فرودگاه امام نیز استفاده کنید.

جهت اجاره خودروی تشریفاتی در تهران با ما تماس بگیرید.

پرطرفدار ترین اتومبیل های تشریفاتی در تهران کدامند؟

اجاره خودروی تشریفاتی در تهران
اجاره خودروی تشریفاتی در تهران

در جواب این سوال بهتر است بدانید که خودرو های تشریفاتی دارای انواع مختلفی هستند که پرطرفدار ترین آن ها نه تنها در تهران بلکه در جهان شامل موارد زیر می باشند.

اتومبیل های تشریفاتی شرکت آئودی

خودروهای این برند علاوه بر ظاهر بسیار خوبی که دارند. دارای امنیت فوق‌العاده ای می باشند. زیرا شیشه های آن چند لایه است و بدنه آن ها در برابر گلوله بسیار مقاوم است. برای مثال به راحتی میتوانند در برابر گلوله تفنگ های کلاشینکف مقاومت کنند و حتی در برابر نارنجک های دستی نیز ایمن هستند. علاوه بر این سیستم تهویه این گونه از ماشین ها به طوری درست شده است که از ورود هر گونه گاز های سمی به داخل خودرو جلوگیری می کند.

اتومبیل های تشریفاتی برند بنتلی

خودروهای این برند یکی از محبوب ترین نوع خودروهای تشریفاتی در سراسر جهان مخصوصا برای خانواده های سلطنتی می باشد. این گونه از خودروها نیز دارای امنیت فوق‌العاده ای می باشند. زیرا بدنه آن ها را از فولاد می سازند و برای ساخت شیشه های آن از نوعی شیشه نشکن بسیار مقاوم استفاده می شود. همچنین در ساخت این گونه از خودروها از چرخ های استفاده می کنند که تحت هر شرایطی می توانند حرکت کنند.

اتومبیل های تشریفاتی شرکت بی‌ام‌و

خودروهای این شرکت دارای ظاهری فوق‌العاده زیبا می باشند که در اوج زیبایی دارای مقاومت و امنیت باور نکردنی هستند. به همین خاطر این گونه از خودرو های تشریفاتی نه تنها در بین تهرانیان بلکه در بین تمامی مردم دنیا دارای محبوبیت ویژه ای می‌باشند. امنیت آنان به خاطر استفاده از شیشه های با قطر۳۰میلیمتر و بدنه ای از جنس پانل های پلی کربنات بسیار بالا است. قابل توجه است بدانید که این گونه از خودروها به راحتی در برابر بمب  گاز های سمی مقاوم هستند.

لیموزین رنجروور ضد گلوله

مهمترین مزیتی که این خودرو دارد. این است که تماماً از زره سطح VR8 ساخته شده است که می تواند گلوله های 7.62 میلی متری را از فاصله 10 متری تحمل کند و همچنین مجهز به مجموعه ای از لاستیک های ضد گلوله  ساخته شده است  که حرکت تا 80 کیلومتر در ساعت را تضمین می کند. البته، مانند هر خودروی کلاسن اصلاح شده، یک رنجروور ضد گلوله ارزان نخواهد بود.

اتومبیل های تشریفاتی افراد مهم سیاسی دنیا

ماشین دونالد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تفاوت چندانی با ملکه الیزابت دوم و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ندارد، او همچنین لیموزین را ترجیح می دهد و لیموزین زرهی جدید کادیلاک را دوست دارد.

ماشین امانوئل

در حالی که رهبران جهان عاشق استفاده از خودروهای خارجی، غیر ملی آمریکایی یا اروپایی هستند، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، صنعت ملی فرانسه را تقویت کرده است، زیرا اولین رئیس جمهور فرانسه است که یک خودروی 100 درصد ساخت و طراحی فرانسوی را برای خود انتخاب کرده است. جایی که شرکت “PSE” حاصل ادغام شرکت های فرانسوی “پژو و سیتروئن” شعبه ای از خودروهای “DS” را برای خودروهای لوکس با هزینه های بالا افتتاح کرد و اولین خودروی ریاست جمهوری فرانسه را برای رئیس جمهور جوان امانوئل مکرون ارائه کرد. یک “دی اس 7 لیموزین” کراس بک”، و با ویژگی های خاص ریاست جمهوری، در رنگ آبی تیره، کابین چرمی مشکی لوکس و بسیار راحت، و سانروف پانوراما بزرگ که آن را شبیه یک خودروی کانورتیبل بسیار جادار می کند، متمایز می کند ساخت و به و همان ماشین لوکس تشریفاتی به عنوان ماشین رسمی و مورد علاقه میکرون شناخته شد. این خودروی لوکس ممتاز: DS7 کراس بک لیموزین اختصاص داده شده به رئیس جمهور فرانسه، قیمتی در حدود “60000” یورو دارد، علاوه بر هزینه زره پوش آن به طور خاص برای رئیس جمهور فرانسه ساخته شد.

ماشین ملکه مارگارت

ملکه مارگارت دوم دانمارک نیز عاشق اتومبیل های کلاسیک، به ویژه لیموزین دایملر خود، DS420 لوکس است. دارای نسخه های مختلف از جمله ماشین 1968 و مدل 1992 دیگر و موتور اقتصادی است و به طور گسترده توسط خانواده های سلطنتی در بریتانیا، دانمارک و سوئد استفاده می شود. در مراسم تشییع جنازه پادشاهان و رهبران و همچنین در عروسی شاهزاده ها و شاهزاده خانم ها در اروپا استفاده می شود.

شما عزیزان میتوانید برای اجاره اجاره خودروی تشریفاتی در تهران به موسسه آرمان رنت مراجعه نمایید و بهترین و مناسب ترین قیمت های اجاره اتومبیل را دریافت نمایید.

برای مشاهده لیست خودروهای اجاره ای کلیک نمایید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات

اجاره خودرو - آرمان رنت

سوالات متداول اجاره خودرو

با واریز بیعانه به شماره حساب شرکت کمتر از ۲ ساعت خودرو را درب منزل خود تحویل بگیرید. در زمان تعطیلات حداقل ۷۲ ساعت قبل خودرو باید رزرو شود.

ما نیاز به مدرکی برای احراز محل شغل و یا محل سکونت شما داریم + دریافت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی ( دیپوزیت ) + کپی از گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی

بله. تیم پشتیبانی آرمان رنت، در هر 7 روز هفته، به صور 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما می باشند. 

با واریز بیعانه به شماره حساب شرکت کمتر از ۲ ساعت خودرو را درب منزل خود تحویل بگیرید. در زمان تعطیلات حداقل ۷۲ ساعت قبل خودرو باید رزرو شود.

ما نیاز به مدرکی برای احراز محل شغل و یا محل سکونت شما داریم + دریافت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی ( دیپوزیت ) + کپی از گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی

بله. تیم پشتیبانی آرمان رنت، در هر 7 روز هفته، به صور 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما می باشند.